Siapa Klik Dia Awesome

rak menarik . bukan untuk dijual !

by - Thursday, January 27, 2011


kalaulah aku ada rak macam ni , mesti rajin gila baca buku . takde nak gi beli tingkap / window shopping ;D

aipp , jangan tengok yang tengah tido tu . tengok RAK sahaja .


style sangat .

smart kan ?



walaupun macam kena gempa bumi , warna rak ni sangat menarik hati rasa macam nak makan .

inovasi untuk budak-budak sekolah . daripada isi buku berat-berat dalam beg , baik bawak rak ni gi kelas ;D

bila tak de letak buku , dapat bayang-bayang macam butterfly .

yin dan yang . comel je bulat-bulat .

jimat ruang sebab tak payah beli kerusi nak baca buku . duduk diam-diam dalam almari !

macam rumah ada bumbung . bumbung tu boleh jadi bookmark . masa baca novel tiba-tiba anak menangis mintak perhatian, letak je atas bumbung tu. nanti dia tidur sambung balik .

macam anjing robot Jimmy Neutron kan . boleh buat tempat duduk jugak ni .

jimat cermat amalan mulia . kalau rajin beli buku tapi malas beli almari , macam ni lah akhirnya .

ohh, heart this one very much .

daripada di tampal plaster ceiling kat siling rumah , baik letak rak buku . atau kalau baju banyak sangat boleh sorok kat atas siling .

hitam itu menawan .

mak mak mesti suka kan . macam cantik je kalau letak kat dapur .

bulat itu memang comel .

rak yang kompak .

yang ini sangat style . rasa nak letak satu kat bilik .

macam origami pulak .

aku tak tau lah gambar ni dia amek terbalik ke apa . tak pun tempat ni graviti dia tarik benda ke atas , bukan ke bawah .



You May Also Like

7 + 13 orang cakap²